Livsviktiga listan: Att mamma inte är full
Sommarinsamlingen i år samlade in pengar till den nya barnfattigdomen och social utsatthet i Sverige.
Till familjer som inte har råd till det mest nödvändiga inför skolstarten.
Ytterligare ett exempel på Frälsningsarméns nya emotionella spår i kommunikationen.
DR till 90 000 exemplar samt annonser i Stridsropet och Expressen.
Kund: Frälsningsarmén Sverige, Lars Beijer
Byrå: Sandsjö Action
AD/projektledning Håkan Sandsjö, Copywriter: Ola Sandell
Illustration/textning: Klara Sandsjö
Utmärkelser: Sjätte plats i Månadens kampanj, DR maj-juni 2011 i Resumé.
Sommarinsamlingen i år samlade in pengar till den nya barnfattigdomen och social utsatthet i Sverige.
Till familjer som inte har råd till det mest nödvändiga inför skolstarten.
Ytterligare ett exempel på Frälsningsarméns nya emotionella spår i kommunikationen.
DR till 90 000 exemplar samt annonser i Stridsropet och Expressen.
Kund: Frälsningsarmén Sverige, Lars Beijer
Byrå: Sandsjö Action
AD/projektledning Håkan Sandsjö, Copywriter: Ola Sandell
Illustration/textning: Klara Sandsjö
Utmärkelser: Sjätte plats i Månadens kampanj, DR maj-juni 2011 i Resumé.
Comments