Årets rapport om reklambranschen – nu med ny form från Sandsjö Action
Reklamlegenden Clas Collin presenterar nu sin unika rapport ”Kommunikationsbyråerna i Sverige, Utveckling och struktur 2011”
på tre dragningar för reklambranschen i Stockholm 23/10, Göteborg 24/10 och i Malmö 15/11.
Från och med fredag 26/11 kan alla medlemmar i Sveriges Kommunikationsbyråer ladda ner rapporten.
Byrårapporten bygger på data från 244 byråer och innehåller i år nya avsnitt om export och branschens totalstorlek.
I år har även rapporten fått en ny grafisk form av Håkan Sandsjö och Jonas Cederholm. Förutom nya illustrationer så har tabeller och diagram fått en mer framträdande roll.
Byrårapporten är ett uppskattat hjälpmedel för byråledare och reklamköpare, men också ett viktigt underlag i Sveriges Kommunikationsbyråers opinionsbildande arbete gentemot näringsliv och samhälle.
Kund: ReklamUtveckling Clas Collin
Analys: Clas Collin
Materialinsamling och statistikbearbetning: Clas Collin, Susanne Jacobsson, Nicole Lage-Vianna
AD, grafisk form och illustration: Håkan Sandsjö/Sandsjö Action
Grafisk form och produktion: Jonas Cederholm/Gyllensvärd & Co
Comments